Dispozitivul are dimensiuni reduse, două AirFi putând acoperi capacitatea unei aeronave cu 180 de locuri, în timp ce patru dispozitive pot satisface nevoia de conectivitate a 280 de pasageri, precizează un comunicat Tarom.
Conectarea la sistem se face direct din browserul dispozitivului mobil, nefiind necesară instalarea vreunei aplicații. De asemenea, interfața este scalabilă oricărei rezoluții sau dimensiuni ale ecranului dispozitivului mobil – telefon, tabletă sau laptop.
Platforma AirFi oferă pasagerilor magazin, chat cu ceilalți pasageri, jocuri, informații despre destinațiile de călătorie, reviste, ziare, știri – sub formă de newsfeed, filme și muzică. De asemenea, platforma include și un chestionar asupra serviciilor companiei aeriene.
Autonomia consolei AirFi este de până la 14 ore. La fiecare aterizare conținutul cutiei AirFi este actualizat. „Nevoia de informație, mobilitate și conectivitate permanentă ne-a determinat să lansăm un serviciu prin care pasagerii au posibilitatea de a afla cele mai noi informații, să vadă filmul favorit sau să afle toate datele despre călătorie și destinația finală”, spune Gabriel Stoe, directorul general TAROM